joi, 1 martie 2012

Unghii cu gel sau naturale???

Este o moda acum ..cea a unghiilor cu gel..totusi..cat de sanatoase sunt??

Am experimentat aceste unghii cu gel mai bine de 1 an de zile..si intr-adevar 3 saptamani nu ai nici o problema cu ele..sa refaci manichiura,sa te ingrijorezi ca-ti sare oja.Dar dupa ce am renuntat la gel...unghiile mele au devenit foarte moi,casante.si nici cu o mie de tratamente nu le-am mai "inviat".

Am considerat ca gelul este de vina,dar discutand cu mai multe persoane si urmarind diverse emisiuni pe aceasta tema,am ajuns la concluzia ca tehnica,pilirea excesiva a unghiei au fost cele care mi-au daunat!!

Totusi,unghiile mi le faceam la salon,nu la cineva acasa,sau singura.Iata ca este foarte greu sa gasesti un tehnician bun care sa stie cu adevarat meserie.

Postez cateva din modele avute.....ce-i drept care mi-e mi-au placut foarte mult!!Si la care tanjesc dar nu mai fac experimente pe unghiile mele..












Prefer acum o manichiura spa sa ma relaxez,si sa fie cat mai naturala!!



Despre manichiura spa...vreau sa va vorbesc pe larg intr-o postare viitoare!!

2 comentarii:

  1. am auzit pareri si pareri insa depinde foarte mult si de ce fel de unghi ai tu daca sunt subtiri de la mama natura nici intrun caz dupa ce nu mai aplici gel pe unghi nu vei avea unghi tarii si rezistente iar de pilit la fel este o tehnica la inceput doar cu bufferul pentru a da luciu de pe unghie iar la intretinere e buba ca da cu pila sau aparatele alea a lor de pilit si acolo depinde de experienta .. dar cei drept ca arata atat de frumos cand ti le face cineva ,de ti vine sa le bibilesti toata ziua ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ale mele sunt ele cat de cat rezistente dar la job mai desfac si cutii si implicit se rup

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!