miercuri, 21 martie 2012

A shop-alcoholic!!





Sa zicem ca nu sunt chiar un   shop- alcoholic...dar sunt ceva pe aproape!!
De multe ori cumpar sub instinctul de moment,iar cand ajung acasa imi dau seama ca poate nu aveam nevoie de acel lucru atunci,si ca as fi putut cheltui banii pe altceva.
De ex.:vad la tv reclama la cosmetice noi...ma gandesc ca trebuie sa incerc si eu acel produs,chiar daca am inca vreo 3 produse  sa zicem  destinate parului...Si cumpar produsul,si de multe ori constat ca nici nu-mi prieste!!

Sau cu  gentile...ei bine aici am o manie...am peste 20 genti...unele le-am mai vandut.altele le-am facut cadou!Dar tot parca nu ma pot opri..mereu mai gasesc una la reducere,la un pret bun si nu rezist sa nu o cumpar.
 Acum de cand a venit caldura ,ies mai des cu fata afara si bineinteles ca nu ma pot abtine sa nu cumpar ceva...Acum m-am reprofilat:cumpar jucarii!!!!


Sa vad cat ma tine  si pasiunea asta/..caci fiica mea nu prea le baga  in seama!
Deci trebuie sa ma tratez sigur !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!