marți, 20 martie 2012

Ce va urma???



Deoarece am decis sa nu scriu numai despre cosmetice si frumusete..astazi vreau sa va vorbesc despre altceva!!!


Acusi fiica mea va implini 1 an!!Nu stiu cand a trecut timpul...dar iata ca acusi ajungem si la aceasta varsta!!!


Daca a dat caldura,am iesit in parc.si ne-am reintalnit cu mamicile cu care ne vedeam anul trecut...si care imi povestesc  diverse de-ale  bebelusilor ...
Mai nou ,am ramas cu gura deschisa cand am auzit ca la 2 ani jumatate o fetita isi alege cu ce se imbraca pentru gradi!!!!

Dar mult nu ar trebui sa ma mire,caci odorul meu deja face figuri!!!O tin de gluga de la hanorac..ca de ..inca nu stam bine in picioare afara,nu mergem singurei..si mandra tipa si imi da mana la o parte!!!!Wowwwww..pai ,mama ,nu ai nici 1 an si deja incepem cu din astea?????Vai de nervii si firele mele albe ,atunci!!!

Trebuie sa ma inarmez cu multa rabdare  si vreo carte de "supernanny"!! sa ma documentez cum sa abordez problema...


Deocamdata ,nu ma pot plange atat de tare..am un copil cuminte!!Se enerveaza si urla atunci cand:ii iau din mana vreo bucata de covrig..(ca sa nu se inece cu bucatica ramasa),ii iau telefonul din mana(stiu,my mistake ca dau asa ceva la copil),sau portofelul meu(care la fel stiu ca nu e jucarie...dar daca ei astea ii plac)!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!