luni, 12 martie 2012

Blonda sau bruneta?

De multi ani ma bate gandul sa ma fac blonda...sau cel putin satena...o nuanta mult mai deschisa decat brunetul meu!!





Am testat nuante de castaniu,aproape roscat..si clar nu mai incerc sa devin blonda.
De ce?Motivul este simplu:imi creste foarte repede parul si la 4 saptamani ar trebui sa imi vopsesc radacinile,deoarece contrastul se vede foarte urat.In plus nu vreau sa-mi agresez parul cu vopsea asa de des.

Un alt motiv pentru care nu m-as face blonda este ca la tenul meu mai inchis la culoare nu ar merge.In plus nuanta de blond necesita o mai mare ingrijire decat celelalte nuante,varfurile tocindu-se mai repede.

Asa ca la sfarsitul lunii ma fac castaniu inchis(care mai mult ca sigur pe parul meu va iesi brunet).
Aleg vopseaua deoarece da stralucire parului.Am mai avut suvite blonde vreo 3 ani ,in tinerete:)...dar numai cu pudra decoloranta se puteau face si imi usca parul foarte tare,avea un aspect de"sarma"!

Acum am o dilema:vopsea cu amoniac sau fara??



Vreo 2 coafeze mi-au zis ca la brunetul meu vopseaua fara amoniac,nu s-ar prinde.....eu insa nu am incercat pana acum,decat o singura data un pliculet de nuantator si simcer nu am fost multumita de rezultat.Nici nu se cunoastea ca-s vopsita.

O sa ma mai gandesc pana la sfarsitul lunii pentru ce vopsea optez.

2 comentarii:

  1. Mie imi place blondul :) vreau sa-mi fac suvite blonde :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm it appears like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm
    thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing. Do you have any tips and hints for newbie blog writers? I'd
    certainly appreciate it.

    my homepage dieta daneza pareri

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!