miercuri, 14 martie 2012

Cumparaturi online



De multe ori ma tenta sa fac cumparaturi online!Mai ales de cand stau acasa cu fetita,nu mai am asa mult timp sa strabat tot orasul,toate magazinele in cautarea de haine, accesorii sau alte produse!Dar pana acum m-am ferit de shopping online din mai multe motive:
  1. Nu as putea proba de ex.o rochie si astfel nu stiu daca imi sta bine sau nu.
  2. Nu pot simti materialul,ce calitate are.
  3. Uneori sunt promotii mai bune in magazine, "pe viu"altfel testez produsul,si adunand  costul transportului se poate sa ajung mai scump cumparand de pe net.
  4. Te poti trezi cu surpriza ca produsul sa fie spart,si atunci bataie de cap cu returnarea lui si asteptarea unuia nou.
Sunt si parti bune ale cumparaturilor de pe net:


  1. Comoditatea-stai frumos in fotoliu si doar dand click cumperi!
  2. Nu pierzi timp prin trafic,magazine,aglomeratie!
  3. In acelasi timp poti sa te joci cu copilul,sa asculti muzica,sa bei o cafea,sa te relaxezi!
  4. Un alt lucru mai nou ce e drept pe care l-am observat sunt site-urile de reduceri, de pe care cumperi vouchere de reducere sau anumite servicii,produse mult mai ieftin!De acolo as fi tentata sa cumpar!!


Pe mine, totusi acest gen de shopping nu m-a convins!Totusi unele site-uri din afara au preturi foarte bune ,mai ales la jucarii(amazon.com,ebay) si de acolo m-ar fi tentat sa cumpar,dar prea multa bataie de cap cu cardul,plata!!!
Si in plus am si o frica de hackerii astia care nu mai stiu pe unde sa mai intre sa iti fure,ba indentitatea ,ba banii din cont!!


Asa ca ,astept cu nerabdare vremea buna,sa-mi scot odorul la plimbare si eu sa pot  face shopping in voie!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!