marți, 13 martie 2012

Nu mai vine primavara??

Sincer,m-am saturat de iarna asta.Totusi ,suntem in 13 martie si primavara se lasa asteptata!Am avut parte doar de cateva grade peste 0 in rest,vant,ploaie.....chiar nu mai vreau.



Dar,o data si o data va veni si primavara asta asa ca  m-am gandit sa caut pe net ceva modele de pantofi si balerini care ar fi la moda acum!!Sa va arat cateva modele






Sincer ultima pereche imi place cel mai mult,mai ales ca inca suntem la capitolul impins  carutul(am o fetita de 1 an) si nu-mi permit sa merg pe tocuri.Dar  vad tot mai des  unele mamici cu carutul prin parc ,eventual prin nisip sa se joace cu odraslele lor, ele sunt pe tocuri!!!Si va dati seama cum arata...sa mearga prin asa ceva!!
De tot rasul...dar na ele sunt mamici la moda!!!



Voi ce tip de incaltaminte preferati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!