luni, 19 martie 2012

Imi plac!!!

Da,imi plac produsele Yves Rocher!!.Chiar daca  au pretul putin mai mare ,ar spune unii,eu cred ca merita!!

Am avut ocazia sa folosesc cateva din produsele lor si chiar sunt foarte bune.


Gelurile de dus imi plac cel mai mult.Cel cu cafea are un miros care persista dupa ce il folosesti.Ce nu imi place este faptul ca este cam mic,200 ml la pretul de 11.50 ron.Dar in rest,il ador!!!


Am folosit si  geluri de dus  cu efecte calmante ale extractului bio de hamamelis.
Imi place ca au recipient mare 500 ml la 26 ron,dar nu persista atat de tare parfumul.
Producatorii sustin ca:"Proprietăţile binefăcătoare ale extractului de hamamélis regăsite într-un produs cu o bază de curăţare delicată, hidratantă, care protejează şi relaxează pielea sensibilă a întregii familii. "

Catifeleaza pielea si sustin producatorii ca ar fi Bio!

Roll-on  cu extract de bumbac miroase foarte suav si ,desi nu a venit inca sezonul estival,sa-l  vad cum face fata caniculei,momentan sunt multumita de el .(pret 13 ron)


Lotiunea anticelulitica nou lansata de la Avon Cellu Defy a inceput sa-mi placa.Desi nu prea am incredere in produsele anticelulitice,acesta s-ar putea sa ma faca sa-mi schimb parerea!!!(pret de lansare 19.99 ron)

  Este imbogatita cu extract de fruct de stea.Fructul de stea stimuleaza arderea rapida a grasimilor, jucand un rol important in reducerea celulitei.

Dupa cateva saptamani in care sper ca nu voi uita sa-l aplic de 2 ori pe zi,voi reveni cu un review despre el!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!