vineri, 9 martie 2012

REVIEW



Nu sunt adepta review-urilor,dar am folosit cateva produse care mi-au placut si vreau sa va impartasesc si voua cate ceva despre ele.





Crema de fata Garnier pentru ten mixt-intra repede in piele,are o textura usoara si placuta!!este la reducere in farmaciile Sensiblu cu 25% reducere si cu card..ajunge undeva la 15 ron. 
















Mastile Planet Spa Avon-am mai vorbit despre ele intr-o postare,dar chiar imi plac.Mai ales cea cu lavanda si sake care trebuiesc aplicate intr-un strat foarte subtire, ca apoi sa se desprinda ca o pelicula.Daca aplicati mai mult nu se mai mai desprinde ca o foita,si cand va spalati se duce foarte greu.Daca totusi ati aplicat mai mult..se curata cu sapun  sau spuma de curatare a tenului.La reducere le gasiti si la 10 ron bucata.











 Spuma de curatare pentru ten gras Avon Solutions-in primul rand este foarte accesibila ca si pret(10 ron la promotie),se foloseste foarte putin la o aplicare,si are pompita de aplicare foarte utila!!














Demachiantul cu care ma impac cel mai bine este cel de la Herbosophy pentru ten mixt!
Mi-a placut ca  are extract din ceai verde, acid hialuronic si panthenol, fara parabeni,este   testat dermatologic.
Are 200 ml si costa undeva la 19 ron!Eu l-am luat  impreuna cu o crema pentru fata si l-am primit gratuit!Deci urmariti promotiile farmaciei Sensiblu!
De acolo imi cumpar marea majoritate a cosmeticelor ,deoarece este aproape de locul unde stau si doamnele de acolo sunt foarte amabile!





 Din categoria dermo -cosmeticelor ,indragesc apa termala de a Avene.Este asa de placuta,si o port mereu cu mine in geanta,(are 50ml)mai ales vara!Fixeaza foarte bine machiajul,si te racoreste la nevoie.
Pretul ei este de 20 ron!





Noul corector de la Avon,gama Ideal Flawless Medium te va ajuta sa estompezi petele, ridurile fine sau semnele de oboseala.Se intinde foarte bine pe piele si e disponibila in 2 nuante!Pret de lansare  16 ron!



Conturul de ochi maro cu mici particule sclipitoare este potrivit pentru machiajul de seara!!Se intinde foarte bine si se mentine pe ochi foarte mult timp,chiar demachierea lui este mai dificila.
Pret 14 ron!


Parfumul Herve Leger de la Avon cu:
 note de varf de grepfuit roz  din Sicilia,floare de magnolie din China.
note de mijloc de  lemn dulce.,floare de portocal  din Maroc,lemn de cedru.
note de baza:lemn de chiparos,vanilie!

Imi place ca persista foarte mult ,fiind si apa de parfum ,nu de toaleta,si gramajul este de 50 ml!
La reducere il puteti gasi si la 90 ron!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!