duminică, 11 martie 2012

Shopping

Am folosit de curand vopseaua de par Loncolor,si mare greseala am facut!!Mi-a uscat atat de tare parul ,incat daca nu folosesc balsam sta ca o sarma!!






Si aveam o parere buna despre aceasta vopsea,imi placeau si nuantele.....Luasem acum 2 nuante si le-am combinat,nuanta care trebuia sa iasa trebuia sa fie un caramel,dar rezultatul a fost mai mult un roscat.Bine ca pe parul meu brunet ,cam greu sa iasa ceva mult prea deschis.Oricum,nu acest fapt m-a deranjat si felul cum mi-a uscat parul!

Un alt minus ar fi faptul ca ,curge de pe par.Si nu numai la prima spalare ,ci si la vreo 3 dupa.


Am in plan la sfarsitul lunii sa folosesc iar vopsea de la Avon,caci am mai folosit si mi-a placut.




Ultimele achizitii in materie de cosmetice sunt un fard de la Radiant(gama profesionala a marcii Seventeen) si samponul cu vitamina B5 de la Kalos.



Fardul este foarte ok, nu este cremos si rezista mult pe pleoape.

De sampon nu am fost foarte multumita:are o consistenta mai apoasa,desi ar fi trebuit sa fie crema.Doar mirosul este placut.In rest nu prea am multe de zis in privinta lui.


Urmatoarea achizitie in plan este o noua crema de fata de la Elmiplant,gama fara parabeni si parafine.Dupa descriere pare destul de ok.

In plus am gasit aceste margele si  accesorii care ma tenteaza, si  aceste manusi de piele dama.Desi a trecut iarna sunt bune pentru sezonul viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!