sâmbătă, 31 martie 2012

1 an!!!!

Astazi este ziua fetitei mele si da..sunt melancolica!!Imi aduc aminte cu mare drag de perioada sarcinii(mai ales ca am avut o sarcina usoara),dar si de nastere..m-am recuperat foarte repede dupa operatia de cezariana si am avut un doctor minunat!!





Prima clipa cand mi-am vazut fetita a fost minunata..era asa micuta,nevinovata,perfecta!!!
 Apoi am trecut prin mai multe stadii:colici..care ne-au chinuit vreo 3 saptamani dar mie mi s-au parut luni(si  intr-un final  ii mai calmam durerile cu foehnul:))..,apoi durerile de dinti..si asteptam sa vedem  ce va urma!!!

Am noroc de un copil cuminte...mi-a dormit bine noaptea ,ziua mai putin dar oricum altfel e ziua cand te poti juca cu ea..decat sa stau noaptea cu ochii pe pereti ca ea nu adoarme!!

Oricum e un copil iubit,dorit si acum nu-mi pot imagina viata fara ea!!
Si cum multi "binevoitori"inainte de a se naste fata imi tot dadeau sfaturi si ma avertizau ca viata mea nu va mai fi la fel,nu vom mai putea iesi in oras,la gratare!!!

Ei bine,total fals,am iesit si la gratare ,si la terase,si la mall!!Oriunde aveam treaba sau doream sa mergem o luam cu noi ,avand grija doar de orele ei de somn si de papa!!

Asa ca acum ne bucuram de  viata in 3 cum nu se poate mai frumos!!


2 comentarii:

  1. Great blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A theme like yours with a few simple adjustements would really make my blog
    stand out. Please let me know where you got your theme.
    With thanks

    Visit my web page; dieta daneza

    RăspundețiȘtergere
  2. Every weekend i used to pay a quick visit this website, because
    i wish for enjoyment, for the reason that this this website conations really pleasant funny data too.


    My blog post; dieta daneza pareri

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!