sâmbătă, 14 septembrie 2013

Testeaza gratuit Serum idealia Vichy

Vichy  a  lansat  o  nouă  campanie  de  testare  .Este  vorba  despre  Idealia  Life   Serum ,  iar  mostrele  gratuite  sunt  disponibile  in numar de 8.



Inscrieti-va aici. Eu m-am inscris si in cateva zile le voi primi.Abia astept si salut gestul celor de la Vichy care acorda atentie viitorilor sau actualilor clienti, prin aceste campanii de testare.
Asa cum citeam pe un blog al unei fete din Spania care primeste regulat mostre ale produselor noi care se lanseaza, sper ca si la noi tot mai multe branduri sa urmeze exemplul celor de la Vichy.


Eu am avut noroc si in campania trecuta cu Vichy cand am castigat un set de produse, tot in urma unei campanii de testare a cremei Aqualia Thermal Spa despre care v-am vorbit aici.


Aici aflati mai multe detalii despre aceasta noua campanie.

Nu uitati de concurs !!

25 de comentarii:

  1. Multumesc pentru Share. M-am inscris si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. m-am inscris si eu ieri.. :D acum astept mostrele
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt gratuite monstrele? trebuie platita vreo taxa de livrare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da sut gratuite
      nu se plateste nici o taxa cred
      cand imi vor ajunge va anunt

      Ștergere
  6. M-am inscris si eu ieri, astept sa vina. Sper sa le primesc si sa nu se impotmoleasca pe la posta...

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am primit ieri setul de 8 mostre,a venit prin posta,intr-un plic alb.Si in trecut am castigat un set de ingrijire format dintr-o mini crema,o mini lotiune micelara si o mini apa termala+o borseta.Cosmeticele le-am terminat imediat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astept si eu sa le primesc
      acelasi premiu am castigat si eu vara asta

      Ștergere
  8. Stie cineva in cat timp vin mostrele de la Vichy? Nu mai am rabdare :) Au trecut vreo 3-4 zile de la inscrierea mea pt. mostre si nu stiu cat mai am de asteptat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aoleu, deci mai am de asteptat, sunt mereu cu ochii pe cutia postala :)

    RăspundețiȘtergere
  10. eu le am primit deja insa nu sunt exact ce caut eu ,cred ca ceva nu este conceput ptrtenul meu .

    RăspundețiȘtergere
  11. Le-am testat si eu, dar nu am rezistat decat patru zile.Ma ustura fata ingrozitor, mai ales pe pometi, unde pielea mi s-a uscat, iar pe barbie mi-au aparut cosuri.Am scazut cantitatea de crema aplicata, dar tot degeaba.As vrea sa stiu daca tu ai avut ceva probleme sau eu am gresit cu ceva, nu de alta dar am citit numai fete multumite de aceste mostre.Pacat, aveam ceva asteptari...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. macar bine ca nu ai platit produsul in varianta full size
      de asta iubesc eu aceste campanii de testare, sa poata clientul vedea daca i se potriveste produsul sau nu , inainte de a-l cumpara
      eu urmeaza sa le primesc..si sunt curioasa cum va reactiona tenul meu

      Ștergere
    2. Inca nu le-ai primit? Intreaba la oficiul postal, ale mele au ajuns direct in cutia postala. Pe mine nu m-au multumit, am avut niste monstruleti de la ele, poate tu te vei intelege mai bine cu ele!

      Ștergere
    3. am vorbit direct cu cei de la vichy si a fost o problema pe site, mi le vor trimite ei

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!