marți, 10 septembrie 2013

Neon manicure with Flormar 402

Am primit  ca premiu pe blogul  Pandorei  o oja neon Flormar 402, printre altele. Recunosc ca eu sunt mai conservatoare in ceea ce priveste ojele folosite si nu ma arunc la nuante tari.
Dar daca tot am primit-o, am zis sa incerc macar o data.
Si culoarea nu e atat de tipatoare, ceea ce mi-a placut in schimb foarte mult, este ca s-a uscat foarte repede.
Eu am mai folosit oje Flormar, dar asta parca prea repede s-a uscat.

Am aplicat un singur strat. Apoi am ingrijit cuticulele cu uleiul de cuticule Flormar, care e nelipsit din cutiuta cu produse pentru ingrijirea unghiilor.

Va las cu pozele!!









Voi folositi nuante neon?

2 comentarii:

  1. gama neon imi place mult. rezista incredibil si are un luciu superb.pupp

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult oja de la Flormar. Mi-am tot cumparat oja de la ei de cand i-am descoperit.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!