duminică, 29 septembrie 2013

Deo Stick Genera





Am cumparat acest deo stick din farmacia Catena. Doar acolo am intalnit gama Genera, produsa in Italia.
Mi-a placut in primul rand ca nu are aluminiu in compozitie, si sper sa fie adevarat, caci varianta roll-on avea...cam ciudat, nu?

  • Nu contine alcool
  • Are un sistem de inchidere prin apasare , pentru a evita riscul deschiderii lui de catre copii, sau accidental in geanta
  • Miroase fresh
  • Mai erau 2 sortimente dar eu l-am ales pe acesta
  • Pret 12 ron cu reducere  avand card 

Cred ca pe viitor l-as recumpara.

7 comentarii:

  1. acum aud de el pentru prima oara insa la calitatile oferite merita cautat si testat ,multumim ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu stiam de el caci nu prea cumpar din Catena
      dar chiar e fain

      Ștergere
  2. Cum se prezinta pe pielea proaspat epilata? Am vazut ca are cam multe ingrediente iritante, nu ti-a creat neplaceri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu folsoesc lama de ras pentru subrat si nu am avut probleme cu el
      folosesc atat deodorante cu alcool si fara dar nu am avut probleme

      Ștergere
    2. Lama de ras o folosesc si eu, de asta am intrebat. Eu acum folosesc Rexona Spray, mi se pare cel mai bun pentru nevoile mele.

      Ștergere
  3. Preţ bun, fără aluminiu, fără alcool - chiar merită ţinut minte! :-)
    Îţi mulţumim pentru review, Irina. O săptămână frumoasă îţi doresc! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu l-am mai vazut pana acum, pare destul de ok, ca si pret si ca lista de ingrediente.Daca miroasebine si isi pastreaza mirosul, atunci am sa il caut si eu.Multumim pentru postare.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!