joi, 19 septembrie 2013

Nostalgie de toamna

Aceasta va fi o postare diferita. Las la o parte cosmeticele, testarile si ma indrept spre MINE!



A sosit toamna..... Nu e prea pe placul meu acest anotimp , pentru ca nu agreez   ploile, frigul, nu mai pot iesi asa de mult cu fetita mea in parc, seara se intuneca repede, o gramada de haine groase ......
Dar imi plac acele zile caldute  cu soare care se reflecta in culoarea aramie a frunzelor...Si imi aduc aminte de scoala....da.. de scoala generala , cand  imi pregatam caietele, le liniam, si cu emotii asteptam prima zi de scoala.


Cu siguranta la anul cand fetita mea va incepe gradinita , ma vor incerca sentimente si mai profunde de nostalgie.

Desi iubesc primavara si vara, nu las melancolia si astenia de toamna sa puna stapanire pe mine.

Incerc sa gandesc pozitiv, sa vad acest anotimp ca un lucru firesc, si sa ma bucur de micile lui roade: fructe , culorile frunzelor, zarva din piete- pentru pregatirea zarzavaturilor si a muraturilor.

Toamna e un  bun motiv sa ne cuibarim pe canapea sa bem un ceai sau o ciocolata calda si sa citim o carte buna..ca timpul sa treaca mai usor.


Asa va hai sa ne bucuram de fiecare moment al vietii noastre indiferent de anotimp!

10 comentarii:

  1. si eu ma gandesc cu drag la zilele de scoala, care au trecut de atatia ani...mai demult, toamna era anotimpul meu preferat eu fiind o melancolica convinsa insa mi-am dat seama ca nu tristetea este un stil de viata ci energia pozitiva si vitalitatea :)
    Te pup si iti doresc o toamna cat mai colorata! :*
    Cleo

    RăspundețiȘtergere
  2. bun si toamna! :)...cand ma gandesc ca vine iarna...si eu sunt foarte...solara!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da iarna imi displace si mie
      doar sarbatorile de iarna si acea atmosfera frumoasa de Craciun ce o iubesc

      Ștergere
  3. Mi-a mers la inima! Aveam nevoie de articolul scris de tine! Iti multumesc!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc!!
      la inima imi merg si mie comentariile tale!
      te pup!

      Ștergere
  4. Nici mie nu imi place toamna, tocmai pentru ca stiu ca vine iarna. Vremea sa raceste si ma indispune. Dar toamna are si parti frumoase, fructe, frunze colorate si bucuria inceperii scolii.

    RăspundețiȘtergere
  5. O toamnă frumoasă şi împlinită, cu sănătate şi bucurii alături de cei dragi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt o fana inraita a toamnei, imi plac ploile si culorile ei.

    O toamna frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu suport caldura dar nici frigul ,cu pasii repezi toamna a ajuns si la noi ce imi place mie la toamna fructele acestea de sezon nucile verzi as manca si tot manca parca nu mas satura ,struguri,deja strangem ca furnica sa aducem la camara tot ce trebuie pentru iarna ,..

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!