vineri, 6 septembrie 2013

Syoss saten aluna

Am profitat de oferta din Carrefour si am cumparat 2 vopsele Syoss Saten Aluna la 24 ron.
Mai folosisem Syoss, si am zis sa incerc si nuanta aceasta.
Parul meu fusese decolorat, apoi am folosit vopsea fara amoniac , dar care nu s-a prins mare lucru pe par, tot aproape negru eram- review aici.

Am aplicat vopseaua cu ajutorul aplicatorului, si mi-a placut ca dupa clatire nu a curs foarte mult din ea, mi-a lasat parul moale si catifelat.




BEFORE
Cu blitz

AFTER





Varfurile au ramas tot mai inchise decat radacinile ceea ce e si normal, ca le aveam negre. Dar imi da un luciu frumos al parului , ceea ce imi place.


8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. si inca putea sa iasa mai deschisa la varfuri.,.dar daca tura trecuta m-am facut cu vopsea fara amoniac..nu iesise decat un brunet inchis
      multumesc

      Ștergere
    2. Mi-am cumparat si eu Syoss, dar pe negru, insa nu am folosit-o inca, vreau sa ma tund intai.Am cautat ceva pareri despre aceasta vopsea si am gasit postarea ta.Parul tau arata frumos dupa vopsire, are luciu.Sper sa imi fie si mie la fel de buna cum ti-a fost tie si sa nu curga la prea multe spalari. Multumesc pentru articol.

      Ștergere
    3. sa imi spui cum a fost dupa vopsire!! sper sa iti priasca cum mi=a priit mie

      Ștergere
    4. Dupa ce o da Dumnezeu sa ma hotarasc cum sa ma tund, am sa ma si vopsesc :)).

      Ștergere
    5. Car te-a tinut culoarea? Eu trebuie sa imi vopsesc mama, si inca sunt in dubii daca sa aleg syoss sau nu.

      Ștergere
    6. 3 saptamani pana mi=au dat radacinile noi

      Ștergere
    7. in cazul acesta maine caut si eu vopseaua!

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!