vineri, 20 septembrie 2013

Cine comenteaza , castiga! Un nou concurs




Demult ma gandeam sa premiez si comentatorii fideli , cei care citesc zilnic blogul, dar se opresc din agitatia vietii lor sa si comenteze..Asa ca de maine 21 septembrie incepe concursul!  . In fiecare luna pana la sfarsitul anului 2013, cine va fi in topul comentatorilor, va primi un premiu surpriza, cosmetic sau vestimentar!
Deci pe  31 octombrie aflam primul castigator!

Se va tine cont si de cei 5 comentatori si comentariile lor aflate acum in topul widgetului!

Nota|: Comentariile sa fie decente, si nu 2 cuvinte! Macar formulati o propozitie!

22 de comentarii:

  1. Te urmăresc cu plăcere şi voi continua să o fac. Apreciez calitatea articolelor postate, iar atunci când îmi permite şi timpul, îmi place să interacţionez cu persoana din spatele postării care-mi stârneşte interesul.
    Îţi mulţumim! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. un gest frumos din partea ta nu ma asteptam sa fiu pe lista de mai sus insa multumesc penru ca te gandesti si la noi , atunci nu ne ramane decat sa fim si mai active daca pot spune asa . multumim si wekeend frumos .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc
      mi se pare normal ca dupa un an jumatate de blog sa premiez si cei mai fideli cititori

      Ștergere
  3. Si eu te urmaresc cu drag chiar daca de multe ori nu iti las comentarii!
    Frumos din partea ta sa iti premiezi cititorii fideli!

    RăspundețiȘtergere
  4. te urmaresc cu drag ...desi nu prea las comentarii:)dar macar like-uri dau:d

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Irina,
    Urmaresc blogul tau cu mare drag de ceva vreme. Si mie imi plac la fel de mult cosmeticele si imi place sa ma informez in privinta calitatii lor asa ca ma informez de pe blogul tau. Ma bucur ca experienta ta este vasta si ca esti atenta la noutati. Datorita tie mi-am comandat si eu mostrele de la Vichy. Le astept si multumesc mult pt. informare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Inca nu am primit mostrele, dar le astept sa vina. Vroiam sa-ti zic ca acum mi s-a deschis "apetitul"pentru mostre si ieri am gasit o gramada de firme care trimit mostre. Desigur nu toate cosmetice, dar vad ca trendul cu oferirea de mostre incepe sa ia amploare si la noi si e un lucru bun pentru ca ne luam cam multe tepe atunci cand ne cumparam un produs care fiind si scump (si acest aspect nu e deloc de neglijat in economia noastra romaneasca) si nepotrivit ajunge sa ne dezamageasca profund.

    RăspundețiȘtergere
  7. Inca nu am primit mostrele, dar le astept sa vina. Vroiam sa-ti zic ca acum mi s-a deschis "apetitul"pentru mostre si ieri am gasit o gramada de firme care trimit mostre. Desigur nu toate cosmetice, dar vad ca trendul cu oferirea de mostre incepe sa ia amploare si la noi si e un lucru bun pentru ca ne luam cam multe tepe atunci cand ne cumparam un produs care fiind si scump (si acest aspect nu e deloc de neglijat in economia noastra romaneasca) si nepotrivit ajunge sa ne dezamageasca profund.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si da, blogul tau imi este de mare ajutor, de aceea il si citesc de o vreme, dar nu prea am scris caci nu prea am avut timp. Acum astept sa nasc (mai am cateva zile) si nu pot sa fiu foarte activa in alta parte, decat pe net :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sarcina usoara pe ultima suta de metri!
      te pup
      si da, e fain cu mostrele caci nu dai prea multi bani pe un produs care sa nu ti se potriveasca

      Ștergere
  9. Merci mult pt. urare, sper sa fie usoara :), caci mi-e o frica...dar ce sa fac, asta este...e nevoie de sacrificii uneori...
    Ti-am dat friend request pe facebook si like la poza ta de concurs. Ai o familie frumoasa, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu acum ti-am descoperit blogul care e super:X ...postarii frumoase in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Te citesc si eu de ceva vreme.Imi plac mult postarile tale si te admir foarte mult deoarece fiind tanara mamica reusesti totusi sa le impaci pe toate.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!