luni, 16 septembrie 2013

Gel de curatare cu goji Anian






Am primit ca si premiu la un concurs organizat de Kaiyo Aino , acest gel de curatare cu goji.
Este distribuit de Triodeluxe, de la care am folosit Keratina lichida si Bifazicul color.

Iata parerea mea:


  • gramaj generos de 150ml,care se consuma destul de greu
  • are vreo 2 parabeni dar in rest ingredientele par ok
  • curata foarte bine fata, eliminand impuritatile ramase de la demachiere
  • nu usuca fata
  • nu irita zona ochilor
  • fata se simte improspatata dupa folosire
  • are extract de rodii si goji care lupta asupra radicalilor liberi ce cauzeaza imbatranirea pielii- asta nu stiu cat de mult se poate proba, banuiesc ca folosit acest gel  timp indelungat iti poti da seama daca are acest efect sau nu
  • pret 22 ron

Pe viitor cred ca l-as cumpara, dar ma tenteaza acum spuma de curatare Nivea.

5 comentarii:

  1. spuma pt curatare de la nivea am icercat-o (variabta roz pt piele sensibila)
    nu e cine stie ce, parerea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. am primito cadou de la o buna blogarita si ai multumesc mult pe aceasta cale imi place si chiar asi face treaba desi nu as fi crezut si pus prea mari sperante in ea merita totii banuti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o prietena care a folosit un produs asemanator, de la Avon, a spus ca a scapat-o de cojite si cosuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. PS: Spuma de la Nivea o am si eu, i-am facut si review. E buna, curata bine tenul, are un miros cam intens pentru nasuri sensibile. Un dezavantaj ar fi o usoara uscare a tenului dupa utilizare, dar se rezolva usor cu o crema hidratanta!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!