duminică, 8 septembrie 2013

Masca de fata Apivita

Am cumparat prima mea masca de la Apivita.Tot am auzit cuvinte de lauda la adresa acestui brand si am zis ca trebuie sa incerc si eu o masca de la ei.
Si am ales masca cu papaya pentru exfoliere , ce da stralucire fetei.
A costat cam 22 ron, dar a meritat fiecare banut.
Este usor de indepartat, se desprinde de fata usor, si lasa fata mai stralucitoare si mai neteda
Mi-a placut ca nu contine parabeni, dar pe lista ingredientelor a ramas parfumul cel care m-a deranjat putin.
Este produsa in Franta.



Asa arata masca dupa ce am adaugat apa.

Lista cu ingredientele:

Per total mi-a placut mult si voi incerca si alte masti ale acestei firme.

Un comentariu:

  1. Am tot citit review-uri despre masca asta si am testat-o si eu.Mi-a placut, nu pot sa spun ca nu, insa nu m-a dat pe spate.Pe mine ma enerveaza ca dupa ce folosesc o masca, indiferent de care, ma tine pielea si trebuie sa aplic o crema.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!