luni, 9 septembrie 2013

Ce premii am castigat

Tot v-am zis ca sunt norocoasa!!
Asa ca am castigat, iar , de data aceasta pe blogul Pandorei, un frumos premiu.

Iar de pe blogul BeautyBarometer acest esantion de produse


Am folsit deja mostra de la Uriage si e super: e pentru ten mixt sau normal pentru a lupta cu ridurile. Eu am cateva pe frunte, mai mult de expresie, dar o consider lejera pentru tenul meu mixt. Ma voi interesa de la ce varsta o pot folosi.


NU UITATI DE BLOGSALE...PRODUSE NOI INCARCATE

8 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere.Imi place sapunelul si culoarea ojei.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu drag si sa ne povestesti mai multe despre ele.. :D
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain...chiar ca esti norocoasa...sper sa castig si eu ceva, caci am inceput sa particip si eu la cateva de foarte curand :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!