marți, 24 septembrie 2013

Pila de sticla Avon

Aveam cumparata demult aceasta pila, dar de la inceput nu m-a incantat, si am lasat-o in dulap . 

Zilele trecute am zis totusi sa ii mai acord o sansa. Desi initial nu imi placea cum pilea unghiile si preferam pila metalica, acum nu ma mai pot dezlipi de ea!

Cand am nevoie sa imi pilesc unghiile la ea apelez, si cu siguranta pe viitor acest gen de pile voi cumpara.
De ce imi place? Nu agreseaza asa tare unghiile ca pila metalica.
Spre deosebire de pila de carton, caci am folosit si asa ceva  nu pileste atat de tare. Exact cat e nevoie.
Da forma ideala unghiei.

Cred ca a costat in jur de 8 ron






10 comentarii:

  1. credema ca nu am vazut pana acum ,ca si pile nu mai folosesc cele metalice ,imi sunt de mare ajutor cele de carton insa aceasta sincer ma facut curioasa ,asa ca azi o voi cauta pentru ca simt ca am nevoie de ceva mai bun ..

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am obişnuit tare bine cu acele buffere, îşi fac tare bine treaba, pilă de sticlă încă nu am încercat, dar m-ai făcut curioasă :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. O am si eu si imi place destul de mult, dezavantajul e ca suprafata abraziva se duce destul de repede. Eu le ador pe cele de carton cu granulatia mai mica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am cumparat si eu pila de sticla cand a inceput nebunia cu ele. Intr-adevar, nu killareste unghi asa de tare cat o face cea de meal, dar mi se pare ca timpul acordat pilirii este m ai mare. In plus, ai grija mare sa nu apropii acetona de ea. Eu am pus un disc de vata imbibat in acetona pe ea si acetona mi-a topit partea care pilea :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi de pont! de obicei nu tin acetona in preajma ei.dar e bine de stiut

      Ștergere
  5. Am avut si eu una si am facut-o cadou, nu stiu de ce nu imi inspira incredere...Poate totusi trebuia sa ii dau o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am folosit o astfel de pila.Am ceva de la avon din carton cred ca este, si nu mi plac deloc

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!