miercuri, 4 septembrie 2013

Sampon Balea anti matreata

Am cumparat din outletul unde gasesc aceste produse si samponul anti matreata.
Cum nu stiu germana am cautat pe net traducerea catorva cuvinte si este un sampon cu menta si bambus pentru tratarea matretii la nivelul scalpului.

Ce nu mi-a placut:
- intre ingrediente am descoperit alcool, si parfum.

Cu alcoolul nu sunt prea incantata, nu stiu daca celelalte sampoane Balea aveau in compozitie, dar pe viitor voi fi mai atenta sa citesc eticheta inainte de a-l cumpara.

Am observat ca si samponul de la John Frieda despre care v-am vorbit aici contine alcool si parfum, dar cel de la Balea pentru stralucire nu are alcool , iar cel mai ok din punctul de vedere al compozitiei fara parabeni, alcool, parfum este cel de la Desert Essence despre care va voi vorbi in curand.

Alti parabeni nu are, deci e ok.
Imi place ca nu are silicon, cantitatea e ok 300 ml la pretul de 10 ron.






NU UITATI DE BLOGSALE...PRODUSE NOI INCARCATE

5 comentarii:

  1. suna destul de bine...poate o sa mi-l iau si eu

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/
    te invit pe blogul meu

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu folosesc Samponul pentru volum si stralucire cu iasomie si cirese Balea si balsamul pentru par,aceeasi gama si sunt extrem de multumita.Apreciez pretul(in DM Constanta l-am gasit la 6 lei 300 ml).Singurul aspect care nu-mi place este acela ca lipseste eticheta in limba romana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si cum de il comercializeaza asa fara eticheta in limba romana? unde l-am gasit eu e outlet deci nu ma asteptam sa aibe traducere..dar in supermarker?? stiu ca se daduse o lege ca orice produs trebuie sa aibe traducere in limba romana

      Ștergere
    2. Daca o sa solicitati ajutorul unui vanzator Dm,o sa va arate cum se dezlipesc etichetele ,astfel incat sa puteti citi si traducerea in lb romana...:-)

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!