sâmbătă, 7 septembrie 2013

Crema corp Yves Rocher




Am cumparat  fiind la oferta aceasta crema pentru ten si corp. Recunosc ca eu am folosit-o pe post de crema de corp, aplicand-o dupa fiecare dus sau baie.
Contine musetel, care calmeaza pielea si o hidrateaza.

Mi-a placut ca intra repede in piele.Are totusi cativa parabeni si parfum care pot irita pielea, dar eu avand o piele normala nu am avut aceasta problema.


E valabila 6 luni de la deschidere, are 125 ml iar pretul la reducere a fost de 22 ron.
Pe viitor nu o voi recumpara caci mai bine m-am inteles cu lotiunea de corp de la Dove.

2 comentarii:

  1. Eu as cumpara-o daca miroase la fel ca demachiantul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu și utiasem că am încercat cândva crema. E ok, dar nu m-a impresionat, din câte îmi amintesc. Cred, totuși că aș recumpăra-o, să îmi fac o părere clară despre ea dacă e pentru față.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!