joi, 1 noiembrie 2012

Stop shopping





Ar fi cazul sa opresc sirul cumparaturilor cosmetice.Din purul motiv ca am strans prea multe si risc sa imi expire prin baie si sa nu fi apucat sa le folosesc.

Ca sa vedeti ca nu vorbesc prostii sa va enumar ce am strans,mai ales la categoria sampoane:
  • Sampon Q10 Hofigal-primit spre testare
  • Sampon Pantene pentru par vopsit-primit spre testare
  • Sampon Head&Shoulders
  • Sampon Ducray
  • Sampon Balea 
  • Balsam  Pantene par vopsit-primit spre testare
  • Balsam Hofigal-primit spre testare
  • Balsam L'oreal Elvive pentru par vopsit
  •  Crema de fata Nivea
  • Crema de fata anti sebum Oxyance
  • Crema pentru matifiere Oriflame
  • Crema de noapte Avon Solutions pentru ten gras
  • Crema de ochi Hofigal cu coenzima Q10
  • Gel dus Herbosophy exfoliant
  • Crema de corp Herbosophy
  • Lotiune de corp Iris Noir Yves Rocher
  • Crema de corp cu trufe Avon Planet Spa


Deci o perioada voi face  o pauza de la cumpararea produselor cosmetice.Asta nu inseamna ca nu voi mai face shopping:gentile si portofelele raman in topul meu!

2 comentarii:

  1. vorbesti serios asa mmulte , sampoane si creme ,bravoo iarna asta va trece repede si vei avea cu ce sa i pui capac daca iti ataca frigul pielea.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!