luni, 19 noiembrie 2012

BB Cream- de prin lume adunate

Am vrut sa vad la o simpla cautare pe Google cate BB Cream-uri  gaseste.Si iata cate am gasit.Multe nu stiu sa se comercializeze la noi in tara,doar comandate de pe internet.




 Ca o noutate pentru mine am vazut ca si Avon va lansa in curand si la noi BB cream.Interesant!




 Am gasit si un tabelas dragut cu tipul de ten si ce BB cream ti se potriveste din gama Skin 79


 Crema de la Vichy nu am vazut-o inca in  magazine.Dar poate ca mi-a scapat mie..Voi ati vazut-o undeva?









Gama de BB cream de la Misha,un brand destul de bun din cate am citit pe diverse bloguri.Am testat de la ei o crema de curatare a tenului si era foarte buna.Pacat ca s-a desfiintat magazinul din Iasi unde se comercializau aceste produse.

6 comentarii:

  1. Da! Pana nu au inceput sa faca reclama celei de la Garnier, habar nu aveam ca exista asa numita BBCream. Apoi am descoperit ca sunt marci ce comercializeaza de ani de zile aceste creme. Personal, am incercat-o pe cea de la Garnier. Nu mi-a placut! Avand un ten mai dificil, prefer o hidratare in prealabil, un concelear si un fond de ten!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am aflat si eu de ele! tot de la tv de la reclama Garnier..am folosit Bb CREAM-ul de la Garnier si mie mi-a priit

      Ștergere
  2. Eu am folosit mult timp BB Cream-ul de la Garnier si imi placea ,pana am pus mana pe cel de la Maybelline si sunt indragostita.
    Il recomand cu incredere.
    Si eu la randul meu am auzit de isteria BB cream de la TV.
    Esti pupacita.
    Te astept pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte bune aceste creme BB mai ales vara cand fondul de ten incarca inutil fata.Cea de la Garnier este pentru persoanele cu ten uscat sau mix.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gasiti crema BB Ceream si la firma Cristian Lay. Firma are peste 30 de ani pe piata internationala, cosmeticele se pot comanda de pe siteul www.cristian-lay.ro cu reducere de 25% inscriindu-va pe site.

    http://www.cristian-lay.ro/intretinere-ten/553-crema-faciala-bb-cream.html

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!