duminică, 11 noiembrie 2012

Experienta mea cu La Roche Posay

Am testat spuma  de curatare de la Roche Posay si nu sunt asa incantata.Poate am gresit eu ca am dat aproape de zona ochilor  si m-a usturat  foarte tare.
Plus mostra de crema de 3ml continea prea  putina crema si nu am putut sa-mi fac o idee prea buna referitoare la ea.
Dar aveam o zona in care imi rupsesem un cos si ma ustura..deci putin alcool tot contine.

Crema  are consistenta mai mult lichida,nu cremoasa dar se absoarbe repede in piele.
Nu m-a convins dar nici nu am avut multa crema de testat asa cum am zis.

Voi ce parere aveti despre ele?

Un comentariu:

  1. abia eri mia ajuns si mie kitul ,nu lam testa inca dar de maine il pun in proba ,revin si te anunt .

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!