luni, 12 noiembrie 2012

Reduceri pe Aoro

Ascultand o reclama am intrat pe site -ul celor de la  AORO!




Puteti profita de reduceri  substantiale la uleiurile  de par.Acestea sunt produsele reduse aceasta saptamana.Tocmai am constatat ca am dat 50 ron pe samponul Mithic Oil  cumparat  de la  Magzinul cu de toate,iar pe Aoro este la 34 ron!

Asta e..macar nu imi e ciuda...cand am dat  eu comanda nu intrasera aceste promotii.
Gasiti game diversificate de branduri :L'oreal Mithic Oil,Kerastase,noua perie de care am citit numai de bune pe bloguri Tangle Teezer la 50 ron,Bonacure Oil la 46 ron,si cateva seturi de la Tigi,

Desi eram abonata la newsletter-ul lor,,de acum sigur voi si mai atenta si voi intra mai des pe site!

Saptamanal au o gama de produse cu preturi de pana la 70% mai mici!

3 comentarii:

  1. Asa este. Aoro.ro are promotii zilnic la o gramada de produse. Eu urmaresc siteul in fiecare zi pentru chilipiruri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am cumparat si eu produse cosmetice la preturi mici de pe Aoro si mi-a placut ca am primit o mostra de parfum gratis Escada -Desire Me. Ma dau cu ea in fiecare zi si nu se mai termina, este foarte tare. Sper ca sunt la fel de faine si parfumurile insa nu mi-am comandat niciunul pana acum.
    Daca ai cumparat parfum de la ei sau intentionezi, sa scrii te rog dupa achizitionare, caci vreau sa stiu cat sunt de bune. Daca incerc eu parfumurile prima te anunt :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parfumuri nu am comandat
      te rog sa ma anunti daca iti comanzi...

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!