vineri, 30 noiembrie 2012

Gel de ochi Hofigal

 In primul rand la multi ani tuturor sarbatoritilor de astazi!!Sper ca ati dat cu ustoroi aseara usile si geamurile,sa dispara strigoiii ,da??


Si acum sa trecem la ale noastre!

Am primit prin bunavointa celor de la MAGAZIN DACIC COOL spre testare gelul contur de ochi Hofigal.Desi are doar 30 ml il folosesc atat dimineata cat si seara s,ma tine de aproximativ 2 luni..si inca mai am din el.





Imi place foarte mult ca se absoarbe rapid in piele, lasa pielea mai neteda, si am impresia ca si cearcanele mele s-au mai estompat.

Are ingrediente naturale,si nu ma ustura deloc  pielea in comparatie cu alte creme.

Producatorii spun:

"-Catifeleaza si netezeste pielea, impiedica formarea ridurilor, atenueaza cearcanele.
-Se recomanda pentru ochi obositi si sensibili.

-Efectele coenzimei Q10 s-au dovedit deosebit de benefice la nivelul tesutului epitelial extern (fata, maini, gat, corp) unde, la un aport suplimentar de Q10 se observa o evidenta impiedicare a aparitiei ridurilor, concomitent cu o imbunatatire remarcabila a aspectului general al pielii, redandu-i elasticitatea, supletea musculaturii si frumusetea, incetinind procesul de imbatranire naturala.









Are o culoare galbuie,consistenta unei creme gel.Flaconul este din plastic si se inchide foarte usor capacelul.

Se gaseste in orice Plafar si costa in jur de 8-9 ron.

Cu siguranta o sa-l cumpar si eu dupa ce se va termina.

Un comentariu:

  1. Si eu folosesc gelul asta de ochi, parca nu se mai termina tubul. Imi place ca imi ofera o senzatie de prospetime si intra repede in piele.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!