marți, 20 noiembrie 2012

Ia-ti cadoul DOVE PURE

Incepand cu data de 19.11.2012 si pana pe 7 .12.2012,va puteti bucura de  noul sapun sau roll on  din gama  PURE,ce nu contine"parfum,parabeni,alcool,coloranti.

Iata ce spun producatorii despre aceasta gama:


"Dove iti ofera ingrijire delicata si protectie anti-perspiranta eficienta cu noua gama Dove Pure & Sensitive, special creata pentru pielea sensibila.
Produsele Dove Pure & Sensitive – sapun-crema, gel de dus, gel-crema de dus, lotiune de corp si deodorante antiperspirante – au ingrediente esentiale, glicerina si lipide proprii pielii si nu contin agenti iritanti.
Sapunul-crema Dove Pure & Sensitive cu ¼ crema hidratanta si pH neutru este hipoalergenic si nu blocheaza porii, nu are parfum, coloranti sau conservanti. A fost special creat pentru ingrijirea pielii sensibile, inclusiv pentru pielea delicata a copiilor si a persoanelor cu diferite afectiuni dermatologice (eczeme, dermatita atopica, acnee).
Gelul de dus Dove Pure & Sensitive cu o formula hipoalergenica si un parfum discret este special creat pentru pielea sensibila ajutand la refacerea barierei de protectie a pielii care ramane frumoasa pentru mai mult timp.
Gelul-crema de dus hipoalergenic Dove Creme Mousse Pure & Sensitive ingrijeste delicat pielea sensibila gratie unei formule cremoase, care nu blocheaza porii.
In plus, gelurile de dus Dove beneficiaza de tehnologia Nutrium Moisture, un amestec unic de lipide proprii pielii si agenti de hidratare, care se absorb in piele, hranind-o in timpul dusului.
Lotiunea hipoalergenica de corp Dove Pure & Sensitive este bogata in nutrienti, nu are parfum si ajuta la repararea pielii sensibile. Gratie formulei speciale cu DeepCare Complex, un amestec unic de nutrienti proprii pielii si ulei bogat in acid linoleic, lotiunea hipoalergenica Dove Pure & Sensitive hidrateaza pielea uscata si o hraneste in profunzime. Efectele sunt vizibile incepand cu prima zi de folosire.
Deodorantele antiperspirante Dove Pure (spray, stick, roll-on) au o formula delicata, fara parfum, parabeni, coloranti sau alcool, oferind o ingrijire speciala pentru o piele a subratului frumoasa, cu aspect sanatos si protejata impotriva transpiratiei timp de 48 de ore.
Alege Dove Pure & Sensitive - aliatul tau in ritualul zilnic de ingrijire si frumusete pentru pielea sensibila!"




Intrati pe pagina  de facebook,urmati pasii si printati-va voucherul  in farmaciile Sensiblu partenere.Mergeti in farmacie si va alegeti sapun sau deo roll Dove Pure.

Puteti accesa si regulamentul campaniei pentru mai multe detalii.

Eu mi-am ales roll on-ul si sper sa nu ma dezamageasca ,cum nu au facut-o nici celelalte produse DOVE!

8 comentarii:

  1. mare mia fost dezamagirea sa merg deja in iasi la doua mari farmacii sensiblu si sa nu aiba nici un cadou .

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu trebuia sa iau cadoul de la sensiblu iasi din piata unirii, dar am fost redirectionata spre farmacia din Palas, unde am primit cadoul. :)
    Irina andreea, ce ti-ai ales?

    RăspundețiȘtergere
  3. vb serios - in afara de acel voaucher iti mai trebuie ceva ? ce tia dat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vorbesc serios..am printat voucherul..am selectat in ce farmacie sa merg..si atat
      roll on am ales..ca puteam sa aleg sapun...
      cred ca nu vroiau farmacistele sa dea..ca nu cred ca s-au epuizat asa repede,,,de luni a inceput promotia in farmacii

      Ștergere
  4. da eu am fost la cea din tatarasi si miau spus sec ca nu au primit si ele aceste cadouri le am intrebat daca stiu de unde si miau zis ca nu stiu ,atat -sa vad ce raspuns primesc de la dove -daca nu fac o vizita in alexandru .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai atunci cand ai printat voucherul trebuia sa selectezi ce farmacie..dar daca cele din tatarasi ti=au zis ca nu au..e posibil sa il poti folosi in alexandru..bafta
      sa imi zici ce rezolvi

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!