joi, 29 noiembrie 2012

Oferi si castigi

Va invit dragii mei cititori ,acum in preajma Sarbatorilor de iarna sa devenim mai buni , si sa incercam sa ajutam pe ce mai nevoiasi.
Am laudat si am luat parte la actiunea  acestor tineri , de a dona orice:hainute,jucarii,bani.

Pentru cei din Buzau ,aveti si posibilitatea de a castiga automat  o mini sedinta foto alaturi de 5 fotografii editate si printate format 15/21.


Cred ca toti punem face un minim efort de a reda zambetul pe buze acestor micuti.Desi nu ii cunosc,nu i-am vazut niciodata, consider ca acesta e un gest pe care il pot face si sa pot simti o mare multumire sufleteasca.

Sa aducem bucuria Sarbatorilor si acestor micuti!


Pentru cei interesati intrati aici si lasati mesaj .Vi se vor da apoi toate detaliile!

Cine doreste sa  dea share acestei postari pe pagina de facebook sau sa faca o postare pe blog,va prim din partea mea o sansa in plus la concursul pe care il voi anunta pe 6 decembrie!!

Un comentariu:

  1. Mereu cand asez hainele fetitei gasesc ceva care deja ea ramas mic asa ca strangem deoparte si cand mergem la bunica i le dam ei sa le dea copilor saraci.ei nu au nici o vina si nu imi pare rau ca le dau insa si parinti lor ar putea sa renunte la fumat si la bauturi alcolice ca si parinte eu fac sacrifici daca eu pot ei de ce nu ar putea..

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!