marți, 30 octombrie 2012

Toamna si tenul nostru

A trecut vara si perioada in care ma feream sa folosesc creme grase pentru tenul meu.

Acum am reinceput sa folosesc crema de la Yves Rocher Hydra Vegetal si cea de la Nivea.Si desi am tenul mixt,imediat se absorb de catre tenul meu insetat.







Obisnuiesc sa-mi schimb cremele la inceput de toamna si vara.

Cum temperaturile incep sa scada,vantul este din ce in ce mai puternic,nu mai avem asa multe fructe si legume pe care sa le mancam proaspete,toate acestea conduc la un ten mai  putin stralucitor.Si implicit o mai mare grija din partea noastra pentru el.

In continuare folosesc gelul contur de ochi primit spre testare de la Hofigal de care deocamdata sunt foarte multumita.

Am renuntat si la BB cream-ul de la Garnier pe care l-am folosit cu succes toata vara,pentru a ma intoarce la fondul meu de ten Ivatherm Joviale.Imi prieste mult mai bine,acum!

Voi ce creme folositi acum ,toamna?Ati schimbat cremele folosite asta vara?

Aruncati si un ochi aici!Produse reduse,parfumuri Avon,portofele si multe altele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!