miercuri, 24 octombrie 2012

Whislist

Toata vara m-am documentat  navigand  in  magazin online gsm!
Ma tentau o multime de telefoane,si desi tanjesc dupa  acest model,m-am limitat la un model un pic mai vechi,pe care il aveam deja BB 9780!

Dar sper ca in curand sa pot achizitiona BB 9900.Imi place ca il pot folosi si ca pe un telefon touchscreen,dar si ca pe un telefon cu tastatura qwerty!

Iata cateva plusuri din partea mea  pentru acest telefon:

+bateria tine destul de mult timp - bateria are 1200mAh
+camera de 5 mp-pentru un Blackberry scoate chiar foarte bine pozele la camera de 5 mp
+destul de usor ca si greutate ,avand sub 150 grame
+meniul destul de usor-cel putin pentru mine care in ultimul timp numai telefoane Blackberry am avut!
+touchscreen imbunatatit fata de versiunile anterioare

 Ca  minus i-am gasit:pretul,si materialul din care e facuta carcasa deoarece se zgaraie foarte usor(sotul avand unul si asta a fost ce l-a nemultumit),dar eu tot mi-l doresc.
Asta daca nu ochesc alt telefon pana atunci!!

Atat la abonament cat si la liber are inca un pret destul de ridicat.

Dar ,eu zic ca face toti banii.
Pe site-ul mentionat la inceputul articolului am gasit si multe accesorii,menite sa completeze "garderoba"oricarui telefon,la preturi accesibile ,zic eu.

Asa ca,pun un"semn de carte"acestui site si..il las la "indemana "Mosului..poate anul acesta imi va aduce telefonul mult dorit.Caci,am fost o fata cuminte!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!