marți, 9 octombrie 2012

Balsam de la Hofigal cu coenzima Q10+GEL SUPLIFORM

Am primit spre testare acest balsam de par,care promite sa faca parul mai matasos si mai lucios.
In primul rand imi place mirosul lui!


Ce promite acest balsam:

"Balsamul pentru par cu coenzima Q 10 este un produs natural care ajuta la conditionarea parului degradat si vopsit , a parului cu fir aspru si greu de pieptanat, este un produs care ajuta la realizarea unei coafuri spectaculoase."


Textura este usoara se intinde frumos pe par,si nici nu ingrasa parul,aplicat doar  pe lungimea firului de par.

Pentru mine cam majoritatea balsamurilor de par fac cam acelasi lucru:descurca parul!!

Lucios sau mai sanatos nu stiu cat de mult il fac ,dar eu sunt multumita de acest balsam,si in plus ma incanta ca  are ingrediente naturale.

 Cantiteatea e de 200 ml ,pret   13 ron-ceea ce e foarte convenabil in raportul cantitate-pret!!




Am testat si gelul pentru intretinere corporala Supliform!!



 

Iata ce promite acest gel:
 
"Gel pentru intretinere corporala. Datorita complexitatii substantelor bioactive din compozitie si a efectelor sinergice intre acestea, produsul accelereaza microcirculatia la nivelul articulatiilor, previne si amelioreaza fenomenele de celulita, vergeturi, depuneri adipoase nedorite"


Imi place pentru ca intra repede in piele,nu ramane neabsorbit chiar  daca nu ma masam 10 min.

L-am folosit doar seara,rar de 2 ori pe zi si imi metine pielea catifelata.

De celulita am reusit in mare parte sa scap ,folosind constant diverse creme anticelulitice,asa ca acum cand fac testul celulitei(strang pielea intre degete nu apare aspectul de  "coaja de portocala")!!

Costa doar 8 ron tubul de 75 ml

Se gaseste si la 500 ml la pretul de 36ron ,dar este sub forma de borcanas.


Personal apreciez toate cremele care sunt sub forma de tub deoarece se poate doza exact cantitatea necesara,si nici nu intra in contact cu aerul sau alte impuritati.

Voi le-ati folosit?Ce parere aveti de ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!