joi, 25 octombrie 2012

Despre haine...din nou!

Se apropie sarbatorile de iarna si vremea cadourile.Asa ca testez piata si urmaresc site-urile de reduceri pentru a putea face cadourile potrivite persoanelor iubita.Astfel ,am gasit multe camasi potrivite pentru sotul meu.
Cum trebuie sa adopte un stil bussines la serviciu sigur i-ar face placere daca ar primi de Craciun aceasta camasa!


Magazinul Energicshops pune la dispozitia noastra o gama variata de haine pentru barbati, de cea mai buna calitate, iar preturile sunt printre cele mai accesibile de pe piata. Producatorii Energic, Fresh, Lea Fashion, Legend&Soul, Mezaguz, RG512 si Sixth June folosesc materiale de calitate in realizarea hainelor.

  Am vazut ca se poarta foarte mult carourile, motiv pentru care, pe acest site am gasit   o gama variata de camasi in carouri, dar si simple si de asemenea o varietate de tricouri, atat cu maneca lunga, cat si cu maneca scurta, ce pot fi asortate usor cu diferite piese vestimentare din garderoba.

Preturile sunt  relativ ok zic eu,o camasa costand intre  59 si 120 ron .

In plus  am observam ca pe acest site gasiti o gama variata de produse,pentru mine e locul ideal de shopping!
Asa ca pentru sot si tata  mi-am luat de o grija cu cadourile de Craciun.
Sotului ii voi cumpara  acest pulover,iar sotului  acesti blugi,impreuna cu camasa mentionata mai sus!!

Comenzile se onoreaza doar prin curier costul acestuia fiind de 15 ron,indiferent de locatia voastra,ceea ce mi se pare ok. Coletul ajungand la destinatie in maxim 24 ore  de la expediere.

Va doresc spor la cumparaturi

Un comentariu:

  1. What's up, everything is going sound here and ofcourse every one is sharing information, that's really excellent, keep up writing.
    My site ; boxbcn

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!