duminică, 21 octombrie 2012

Oriflame si Demi Moore

Imi place noul format al catalogului Oriflame,pus pe sectiuni,cu cotor..seamana tot mai mult cu brosura Avon,dar acest aspect nu ma deranjeaza.
Imi place cand se preiau de la o firma concurenta lucrurile bune pentru clienti.

Am putut testa noul parfum Demi Moore, si  miroase senzational !Un amestec de dulce cu fresh ce persista foarte mult pe piele.
Apare in catalogului campaniei 15 la 89 ron ,dar primiti cadou un ruj din noua colectie Giordani,nuanta la alegere,deci eu zci ca se merita.
Abia astept sa-l comand.




Pana atunci am comandat noua crema din gama Optimals pentru matifiere.Am in acest moment crema de la Oxyance dar recunosc ca mi-a placut ambalajul foarte mult si ceea ce promite:sa inchida porii si sa matifieze tenul.Ramane de vazut daca acestea vor fi si rezultatele.

Pentru doritori ,fac inscrieri si la Oriflame,la prima comanda primiti un cadou din partea mea!!

Va puteti delecta cu brosura 15 aici!!

2 comentarii:

  1. Foarte frumos noul aspect de toamna al blogului! Imi place! :X Sa ne spui parerea ta despre crema dupa ce o folosesti! M-ai facut foarte curioasa cu parfumul :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!