miercuri, 6 februarie 2013

Viata la 7 a.m



Dupa aproape 2 ani de concediu ..si trezit ba la 8 ba la 10, iata ca a venit si ziua in care fac din nou cunostinta cu ora 7.

Am inceput timid sa duc fata la cresa, si sa ma pregatesc de job. Am uitat cum e sa mergi pe strada dimineata in tihna, fara sa te grabesti, fara sa ai grija copilului( grija tot ramane dar in gand...ce face la cresaa? oare au grija de ea..etc).

Am respirat aer curat, am privit oamenii cum se grabesc spre joburi, si am inceput o noua etapa din viata noastra.

Etapa de care imi era frica, imi facusem o mie de ganduri, dar iata ca percep mult mai bine decat as fi crezut. Poate veti rade, dar nu este usor nici pentru mine, ca mama, dup 2 ani de stat zi de zi cu copilul, aceiasi rutina, acelasi program,numai tu cu ea.. si deodata  se rupe ceva.....fiecare devine iarasi independent: eu imi reiau jobul, am mai mult timp pentru treburile casnice ..si fata mea incepe etapa in care nu mai este mama alaturi de ea non stop.

Si eu, consider benefica pentru copil aceasta trecere. Nu sunt de acord cu acele mame care  stau pana la 3-4 ani cu copiii acasa. Mi se pare ca li se ingrradeste dreptul lor de socializare.

Ok, o sa spuneti ca sunt mici....eu personal cred ca se pot acomoda foart bine in colectivitate..de ceea  ce imi este frica sunt racelile inevitabile mai ales in aceasta perioada..dar depinde foarte mult de imunitatea copilului, de alimentatie, eventual de niste suplimente de imunitate.

Si chiar si asa as opta pentru o bona, daca as vedea ca , copilul meu raceste prea des. Dar cineva de incredere, sa pot avea o baza ca nu o lasa toata ziua la desene.
Ok si la cresa mare lucru nu fac, dar macar li se formeaza un program.

Si ,haideti sa recunostem , noi ca mame la un moment dat nici nu mai stim cum sa ne jucam cu ei. nu ati patit sa va plictisiti, sa nu stiti ce jocuri sa faceti cu cei mici? Iata de ce e buna integrarea in colectivitate.Macar acolo se mai joaca cu alti copii, se mai bat, se mai cearta, dar toate acestea ajuta l formarea personalitatii lor.


Si asa pot savura si eu in tihna o cafea,. sa fiu mai zen pentru copilul meu cand il aduc acasa!


2 comentarii:

  1. Eu nu cred ca un copilas e pregatit de cresa-gradi pana la 3 ani,pana sa am copil am zis ca la 1 an il dau la cresa,e cand a facut baietelul 1 an si l-am vazut cat e de mic si cata nevoie are de mine am zis pas.Acum avem 2 ani jumate dar abia din toamna vom merge la gradi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincer acum nu stiu nici eu ce sa fac..din a 3a zi plange..si noaptea in somn...cred ca e acomodareala cresa..oricum sunt mici ca nu iti pot spune ce fac acolo., daca e ok.daca mananca

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!