duminică, 10 februarie 2013

3 produse pe care le iubesc!

Rimelul Wonder Lash Intense e printre favoritele mele,deoarece curbeaza,alungeste si genele devin de un negru intens.

Cutiuta cu minuni de la Oriflame nu lipseste din gentuta mea de cosmetice.Fie ca o folosesc iarna atunci cand pielea devine mai uscata,fie vara   mai ales pentru ingrijirea cuticulelor, este un produs care ma tine foarte mult si are un pret mic.




Portofelul  Silver Grey de la Oriflame este noua mea achizite .Imi place in primul rand materialul , imita bine pielea intoarsa.Este bine compartimentat. Nu este nici prea mare , nici prea mic.A costat la reducere 44 ron. Imi plac produsele din categoria accesorii Oriflame deoarece sunt bine lucrate

Un comentariu:

  1. cutiuta cu minuni o am si eu , foarte buna , eu o am de mult , ma bucur sa aud ca este la fel de buna :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!