joi, 21 februarie 2013

Syoss Volume Lift

Am tot citit pe diverse bloguri pareri bune despre produsele Syoss si am zis sa le incerc si eu.
Am gasit in Auchan aceste produse..dar le gasiti peste tot in supermarketuri , si am ales samponul pentru volum pe care am dat cam 11 ron si spuma tot pentru volum la 13 ron.

Dar sa va vorbesc acum despre Samponul Syoss Volume Lift


In primul rand pentru un produs profesional cum zic ei , pretul este unul foarte bun.11 ron pe 500 ml!!!!


Dupa prima utilizare pot spune ca sunt incantata.Iata de ce:

  • are un miros foarte placut
  • face spuma imediat
  • nu necesita balsam , parul ramanand usor de descurcat
  • este vizibil un usor volum, deci indeplineste ceea ce promite
  • nu are silicon
  • este usor de dozat
  • nu imi provoaca matreata. parul meu fiind gras cu tendinta de a produce matreata


L-am folosit doar de cateva ori, apoi mi-a ajuns comanda de la Emag despre care v-am vorbit aici, si am renuntat sa il mai folosesc pentru moment, folosind acum gama Nioxin.

Dar este un sampon foarte bun pentru parul meu care se tine de cuvant cu ceea ce promite si l-as recumpara.

Spuma Syoss Volume Lift
  • Costa in jur de 13 ron
  • Personal mie tot imi ingrasa parul, desi aplic o cantitate mica de produs pe par
  • Da un oarecare volum
Per total e ok..si daca nu mi-ar mai ingrasa parul, as recumpara-o.Asa, o voi folosi, dar mai rar

NU UITATI DE BLOG SALE CU PRODUSE NIOXIN,REVALID, VICHY, L'OCCITANE..ETC

4 comentarii:

  1. Eu nu ma inteleg bine cu Syoss.Imi usuca firul de par cam tare si il incurca..:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ASTA E CU SAMPOANELE..PANA NU LE TESTAM PE PIELEA NOASTRA NU NE PUTEM DAD SEAMA EXACT CE FAC
      SI EU AM CITIT MULTE REVIEW-URI BUNE LA ALTE GAME DAR MIE NU MI-AU PRIIT

      mie chiar imi plce syoss,,si cred ca voi mai incerca si alte sampoane de la ei.

      Ștergere
  2. Am avut si eu sampon de la Syoss si am patit la fel ca si Enchanted Ana care a comentat mai sus, mi se intarea firul de par intr-o veselie, si nici nu-mi spala bine parul. Nu m-am impacat cu el.
    Eu de la Syoss folosesc de vreo 3 luni o nuanta de par blond deschis (fara amoniac, caci la sarcina nu este recomandat amoniacul) care chiar prinde pe par si arata mai bine decat ca la salon , caci acum daca am descoperit vopseaua aceasta de par nu mai dau pe la salon. La salon oricum imi scoteau mereu un blond mult mai inchis fata de ce le ceream eu...si mai si costa foarte mult. O sa raman la nuanta mea, daca Syoss n-o sa o scoata, desi nu cred, poate sa o mai scumpeasca pt. ca o sa se vanda din ce in ce mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. De la ei am folosit vopseau super buna si care sigur o voi cumpara cat de curand.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!