vineri, 1 februarie 2013

Castigatoare concurs

Au fost  doar 14 inscrieri..Se pare ca nu v-au placut cadourile...fiind cumparate de mine si nu sponsorizate,,cred ca voi lua o mica pauza de la organizarea concursurilor.

Fara alte comentarii random a ales


Primul premiu adica cele 2 oje... merge la: nr 12


GFC:Gavriloiadina
FB like:Adina-Mirabela Gavriloi

CUM NU L-A REVENDICAT AM ALES ALTA CASTIGATOARE "
GFC Geanina Nastasiu like FB Geanina Nastasiu

Si al doilea- gentuta si rochita- la nr 6
gfc:Nico
fb:Nicoleta Agache

SI GFC: beauty_and_others

FB: Nicoleta Alexandra



Rog  castigatoarele  NOI PE CARE LE-AM DESEMNAT AZI 2 FEBRUARIE sa imi trimita mail in 24 ore de la publicarea acestui post

Si va invit la blog sale  unde am adaugat produse noi L'oreal, Vichy, Rimmel..etc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!