duminică, 24 februarie 2013

Liebster Award.....

Regulile sunt :

1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul.


Am primi acest award  de la Beauty Spell  si  File De POveste

2. Scrie 11 lucruri despre tine.


  1. Sunt varsator
  2. Imi place vara
  3. Am o fetita de 2 ani
  4. Sunt impulsiva
  5. Imi plac oamenii cinsiti
  6. Detest minciuna
  7. Mi-ar placea sa castig la loto
  8. Nu m-as vopsi blonda niciodata
  9. Nu imi place iarna
  10. Sunt casatorita de 4 ani

3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.

4. Nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le.

5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor.

INTREBARILE lui Criss  PENTRU mine :1. Care este culoarea ta preferata ?
ALBSTRU

2. Numeste trei lucruri care se afla acum langa tine.
TELEFON,SERVETEL,TV

3. Care a fost ultimul film pe care l-ai vazut?
STEP UP REVOLUTION

4. Care este melodia ta preferata ?
CHIAR DACA AI PLECAT
5. Desertul tau preferat este cu ciocolata sau vanilie ?
VANILIE

6. Iti vopsesti parul ?
DA

7. Ai vizitat alta tara?
DA

8. Fara ce produs de make-up nu ai iesi niciodata din casa ?
FOND TEN
9. Cainii sau pisicile?
CAINII

10. Ce visai sa te faci cand erai mica ?
EDUCATOARE
11. Daca ai primi 100.000 euro cu conditia sa ii cheltui in 24 ore, cum i-ai cheltui ? :P
PE O CASA


Întrebările  lui File de Poveste  pentru bloggerițe:


  1. De ce ți-ai făcut blog?
  2. SA IMPARTASESC CITITORILOR PARERILE MELE DESPRE ANUMITE PRODUSE
  3. Despre ce îți place cel mai mult să scrii?
  4. COSMETICE
  5. Ce carte crezi că nu ar trebui să lipsească din nicio bibliotecă?
  6. ULTIMA NOAPTE DE DRAGOSTE INTAIA NOAPTE DE RAZBOI
  7. Care este desertul tău preferat?
  8. TIRAMISU
  9. Cum îți imaginezi nunta ta?
  10. A FOST DE VIS NUNTA MEA,ACUM 4 ANI
  11. Câți copii ai vrea să ai?
  12. 2
  13. Care este locul tău preferat din România? De ce?
  14. BRASOVUL-IMI PLACE PENTRU CA E UN ORAS AERISIT SI CURAT
  15. 3 hobby-uri
  16. CALATORIILE, SHOPPINGUL, LECTURA
  17. Ce nu-ți lipsește niciodată din geantă?
  18. SERVETELE UMEDE
  19. Cum îți imaginezi că vei fi pste 10 ani?
  20. CU O CARIERA BUNA
  21. Ce anume apreciezi cel mai mult la oamenii din jur?
  22. ONESTITATEA


CELE 11 INTREBARI PENTRU BLOGGERITE:
  1. DE CE AVETI BLOG?
  2. UNDE V-AR PLACEA SA CALATORITI?
  3. CATE OJE AVETI/?
  4. CE PRODUS PENTRU INGRIJIREA PARULUI VA E INDISPENSABIL?
  5. AVON SAU ORIFLAME/?
  6. CULOAREA VOASTRA PREFERATA
  7. IARNA SAU VARA?
  8. CE URASTI CEL MAI MULT?
  9. UNDE TI-AR PLACEA SA LOCUIESTI?
  10. IUBESTI ROMANIA?
  11. DORINTA TA CEA MAI MARE E...
Nominalizez toate bloggeritele pe care le am in blogg roll

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!