duminică, 3 februarie 2013

Fond ten Rimmel Stay Matte

  Cu complex natural anti-stralucire SHINE CONTROL


Ce spun producatorii :

•" Asigura un ten mat şi proaspat.
• Rezista pâna la 12 ore.
• Imbogatit cu bumbac - pentru controlul sebumului
• musetel - pentru calmarea tenului si reducerea rosetii
• castravete - pentru curatare
• Pentru ten mixt şi gras"


Parerea mea:
  1. Pastreaza tenul mat mult timp
  2. Cam 8 ore rezista pe ten,fara sa-l incarce
  3. Roseata nu am ,asa ca nu imi pot da cu parerea referitor la acest aspect
  4. Este ideal pentru tenul meu mixt, dar as fi fost mult mai incantata daca  era sub forma de  sticluta  cu pompita, si nu asa sub forma de flacon. Oricum se dozeaza putin, avand un orificiu mic
  5. Se intind bine pe piele,si pare hidratant, in comparatie cu fondul de ten Joviale Ivatherm despre care v-am vorbit  aici...si care mi se pare mie ca nu hidrata asa bine.Il simteam pe fata, pe cand pe acesta nu il simt.





.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!