luni, 4 februarie 2013

My wallet Carpisa is here

Daca va plac produsele Carpisa, inseamna ca sigur veti petrece ceva timp navigand pe acest site.Eu am ajuns la ei din greseala , tot cautand portofele pe net. Si cum l-am gasit nu am rezistat tentatiei de a-mi cumpara un portofel, mai ales ca era la reducere, la 42 ron de la 84.

Erau si cateva genti care mi-ar fi placut dar tot recent mi-am cumparat gentuta aceasta de la C&A si imi place mult.


In plus pe langa brandul Carpisa , mai puteti gasi produse  ale celor de la Ecco,Geox si Dacco.
Ii puteti gasi si pe facebook aici.Pentru cele care  locuiesc in Bucuresti  au magazin in AFI Palace Cotroceni.

Ei promit ca sunt produse autentice de calitate.

Am dat joi comanda pentru un portofel , dar intre timp ma razgandisem si am sunat sa aleg altul, si foarte amabila a fost domnisoara de la telefon, mi-a schimbat portofelul.Astazi stiam ca voi primi coletul. Si asa a si fost . cei de la Urgent Curier mi l-au adus.
Am platit 20 ron taxa de curierat , dar daca aveti o comanda mai  mare  de 400 ron , livrarea e gratuita.
Pragul acesta de 400 ron mi se pare putin cam mare, dar asta e.
Pe viitor sigur voi mai comanda de la ei , mai ales  ca voi gasi produse la promotie.
Daca nu va place produsul aveti 30 zile la dispozitie inc are il puteti schimba si va primiti banii inapoi.


Acum va las cu pozele noului meu portofel.
Ma saturasem de genul plic si am ales unul mai mic.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!