vineri, 22 februarie 2013

Sampon L'erbolario anti matreata

In luna decembrie am achizitionat din farmaciile Sensiblu acest sampon L'erbolario.
 
Indicat in special pentru parul cu matreata grasa si uscata
"Datorita compozitiei sale echilibrate cu actiune impotriva matretei si dermopurifianta, samponul cu propolis elimina particulele de matreata prezente si previne formarea lor. Actiunea delicata de curatare garanteaza un par curat, bogat si stralucitor. Se recomanda folosirea regulata a produsului chiar si in cazul in care rezultatele sunt obtinute partial."
 
Asa este descris de producator.
 
L-am folosit cam 2 saptamani, timp in care mi-am spalat parul de 2sau 3 ori pe saptamana si va pot spune si parerea mea despre el.
Poate trebuia sa il folosesc mai mult timp sa vad exact ce efect are, dar din moment ce imi producea matreata am renuntat la el
In plus , ca minusuri am gasit:
 
- nu are nici un orificiu de dozare, e doar o sticla
-mie mi-a produs matreata inca de la prima aplicare.dar am zis sa il mai folosesc de cateva ori, poate reuseste sa faca ceva bun, dar nu a fost asa
-pretul  destul de mare 49 ron pentru 200 ml
 
Ca plus:
 
+ are un efect racoritor la aplicarea pe par
+face destul de multa spuma
+simti cum iti curata parul


Personal nu  l-as mai cumpara deoarece pentru mine nu este potrivit.

10 comentarii:

  1. Nu am probleme cu matreata, dar parca e cam scump pentru cantitatea care o are. Apropo te-am nominalizat la Liebster Award. Pentru a raspunde la intrebari intra aici : http://beautyspellblog.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html
    Te pup :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi de nominalizare...o sa intru
      da si mie mi s-a parut cam scumpicel.mai ales ca nici nu e ok pentru mine

      Ștergere
  2. nu lam incercat dar nici nu cred cal voi cumpara la pretul asta si rezultatul dat tie .mersic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu mare drag.oricum poate altei persoane ii poate fi bun..dar pentru parul meu gras cu tendinta de matreata clar nu

      Ștergere
  3. Niciodată nu m-am îțeles cu șampoanele anti-mătreață...
    Ai un award pe blogul meu: http://filefiledepoveste.blogspot.ro/2013/02/leibster-award.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm cand am intrat pe articol ma gandeam ca poate am gasit un sampon care sa il incerc, si eu caut un sampon antimatreata bun, dar dupa incercarea ta nu cred ca am sa il iau

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. momentan cu syoss ma inteleg bine pentru anti matreata,desi el e pentru volum

      Ștergere
  5. recomand samponul antimatreata de la vichy . la acelasi pret, dar in cazul meu a facut minuni!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-am folosit..si doar 2 spalari a avut efect la mine,.
      ma bucur ca la tine a functionat

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!