vineri, 15 februarie 2013

Moment de Bonheur Yves Rocher

Si mi-a ajuns si mie comanda Yves Rocher.
De data asta am comanda noile sampoane si balsamuri de par, in sticluta mai mare si forma diferita.
Geluri de dus pe care le ador cu miros de cafea, o oja - pe care e prima data cand o folosesc, si binecunoscutele sapunuri lichide cu lavanda.
Am primit cadou pafumul Moment de Bonheur 30 ml, care imi place enorm cum miroase.
Puteti inca  profita de oferta celor de la Yves Rocher , acesand bannerul de pe blogul meu. si la orice comanda de minim 39 ron primiti cadou parfumul.

2 comentarii:

  1. Eu tocmai ce am profitat de o oferta in care mi-am luat un gel de dus si am primit cadou un rimel si o gentuta de cosmetice.Abia astept sa vad ce oferta vine luna urmatoare.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa le folosesti cu placere..da a fost foarte buna oferta aceasta/.ca ma saturasem de comme une evidence sa=l tot dea
      asteptam ofertele lunii viitoare

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!