marți, 1 ianuarie 2013

Cum ingrijim pielea copiilor iarna?

  M-am gandit sa va scriu despre ingrijirea  pielii copiilor iarna,deoarece multe mamici neglijeaza acest aspect.

Iata ce  informatii am gasit pe internet:


 "Pielea copiilor se spala cu lotiuni sau creme de dus destinate lor, sarace in parfumuri si coloranti. Baile nu vor fi cu apa fierbinte pentru a nu indeparta filmul lipidic natural in totalitate, iar stergerea pielii dupa baie se va face prin tamponare (nu frecare) cu prosop de bumbac.
Aplicarea unei creme bogate in ceramide, destinata copiilor, se va face imediat dupa baie, pe tot corpul, cu insistenta pe zonele mai expuse la frig: fata, buze, urechi, gat, maini.
Incaperile incalzite ar trebui dotate cu umidificatoare, deoarece aerul uscat contribuie la deshidratarea pielii.
Detergentul de haine, lenjerie de pat si prosoape va trebui sa fie hipoalergenic, fara parfum si inalbitor, pentru ca pielea uscata sau fisurata in contact cu alergenii dintr-un detergent obisnuit se poate irita suplimentar.
Cand copiii sunt scosi in aer liber, mai ales la joaca, imbracamintea lor trebuie sa fie din bumbac si sa protejeze zonele expuse, iar pe piele se va aplica o cantitate mai mare de crema.
Deoarece pielea uscata este de obicei insotita de mancarimi, unghiile copiilor trebuie taiate scurt pentru a nu crea rani prin scarpinare."

sursa

Eu folosesc  pentru fetita mea, in varsta de 1 an si 8 luni crema de la Avene Trixera,o crema emolienta ,fara parabeni,care ii prieste foarte bine.
Am inceput sa o folosesc deoarece am observat pe pielea ei mici cojite si asta de cand s-a racit vremea.
Acum, folosind aceasta crema nu mai avem probleme.


Se gaseste in farmacii la pretul de aproximativ 80 ron,flaconul avand 200 ml. Se dozeaza foarte putin,crema intrand repede in piele.Este ideala mai ales dupa baita cand o folosim.


Tu ce folosesti pentru copilul tau?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!