miercuri, 26 decembrie 2012

Sampon Purificator ANIAN

Impreuna cu Keratina lichida am primit si samponul purificator Anian din partea celor de la Triodeluxe.
L-am folosit timp de o luna,spalandu-ma cam la 2-3 zile.
Am inceput prima data sa nu folosesc balsam.Doar sampon si Keratina.

Sampon Purificator - Ultra stralucitor - pentru par normal spre gras, contine Pro Vitamina B5.
Tratament specific anti-ingrasare. Trateaza si previne ingrasarea parului.

 Are consistenta lichida,e transparent si cu miros placut.Se aplica o mica cantitate pe par deoarece face o spuma bogata.

L-am folosit timp de 2 saptamani si in continuare imi facea matreata asa ca am revenit la vechiul meu sampon Head& Shoulders.

Va urez un nou an cat mai bun plin de realizari, si sa  ne citim sanatosi la anul!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!