marți, 18 decembrie 2012

Dezamagire Get a Deal

Am cumparat in noiembrie un voucher pentru a-mi achizitiona un portofel la 32 ron redus de la 99.
Descris ca fiind din piele..si redus asa de mult,am zis sa-l cumpar, desi mai aveam vreo 2 portofele.



Si , astept sa se faca 6 decembrie cand expira  oferta si numar 7 zile pana  ce  urma sa-l primesc.Eram deja in 16 decembrie , trecusera 10 zile si nimic.
Dau mail persoanei de contact scrisa pe voucher,si imi raspunde sec , ca nu a fost pe stoc si ca urmeaza sa-l primesc.
Bun, dar nu ma puteau anunta si pe mine printr-un mail? Si daca il voi primi, cand????? Anul asta sau la anul??

Primesc astazi portofelul si numai din piele naturala nu e!!!!
Asta e...si de la magazine luam de imitatie la banii astia!! Dar sa minti in asa hal...":portofel  de piele redus de la 99 la 32 ron"!!!!





M-am lecuit cu produsele lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!