luni, 10 decembrie 2012

Vopsea Londa Milk Chocolate -review

Am gasit la promotie aceasta vopsea in Auchan si nu am rezistat sa nu mi-o cumpar.Desi doream sa incerc L'oreal, am profita de oferta si mi-am cumparat 2 vopsele Londa cu 7 ,5 ron bucata.

Pentru parul meu de lungime medie ajung 2 cutii si se intinde foarte bine pe par.

In afara mirosului , care parca e mai intepator decat la alte vopsele cu amoniac, imi place !

  • Este usor de intins pe par
  • Hidrateaza foarte bine parul,nu-l lasa incalcit
  • Nu curge foarte mult la prima spalare
  • Acopera firele de par albe(am si eu cateva:)
  • Pret la promotie 7.45 ron in Auchan de exemplu
  • Da un oarecare luciu firului de par
Mie personal imi place si sigur o voi mai cumpara pe viitor! Am folosit nuanta Milk Chocolate.
Pacat ca mi s-a stricat aparatul foto si nu am reusit sa fac poze.

Nici la a 2 a spalare pe par nu a curs, deci inca un plus din partea mea.
Desi este prima data cand folosesc o vopsea marca Londa, mi-a placut si cred ca o voi cumpara in continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!