duminică, 2 decembrie 2012

Oferta YVESR ROCHER DE CRACIUN

Asa cum m-a obisnuit Yves Rocher mi-a facut o alta bucurie, trimitandu-mi prin posta noua oferta.Si desi am spus ca nu mai cumpar cosmetice pana nu termin stocul, chiar nu pot rezista ofertei special create pentru mine.


La o comanda rapida de produse  primesc  rimelul Sexy Pulp Ultra Volum, pe care chiar mi-l doream sa-l am( dar nu am induram sa dau 49 ron pe el).





La o comanda de 49 ron primesc  trusa portfard foarte practica si spatioasa, din plastic cu incuietoare metalica.Dimensiuni" 16.4*8.9*10.5 cm,prevazuta cu un suport interior detasabil.

In plus noul parfum So Elixir Purple beneficiaza de un pret redus  155 ron si primiti gratuit gelul de dus de 200 ml.Tentant ,nu?

In plus daca voi comanda produse de peste 70 ron livrarea e gratuita.

Dar daca tot voi da comanda de data aceasta voi alege  Cura stimulatoare anti caderea parului e redus la 76 ron.Desi vad ca in oferta de pe net e   69 ron.

In plus au multe seturi 2 produse la pret de unul si ma tenteaza sapunurile lichide  2buc a cate 200ml fiecare la 20 ron.

Voi ce oferte personalizate ati primit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!