joi, 20 decembrie 2012

Sarbatori cu iz de parfum-Fidelityshop

Se apropie Craciunul, sarbatoarea mea preferata din tot anul. De ce iubesc aceasta sarbatoare? Pentru imi da ocazia sa daruiesc celor pe care ii iubesc cadourile lor preferate. Acum uitam de toate grijile acumulate peste an si incercam sa fim mai buni ,sa ne bucuram mai mult de micile atentii primite de la cei dragi.

Sa incep asadar lista de cadouri pentru acest an:

Sotului meu, pentru ca a fost cuminte tot anul, ii voi cumpara parfumul lui preferat Dolce &Gabbana The One, un parfum oriental -condimentat, perfect pentru serile de iarna.
Il gasiti la un pret accesibil  in rubrica Parfumuri barbati. Are 100 ml si sigur il va incanta pe scumpul meu sot.





Pentru  mama  am gasit  un parfum pe care si-l dorea demult din  gama variata de  Parfumuri, gasite pe site-ul celor de la  Fidelityshop. Este un magazin online nou deschis ,serios, care vinde parfumuri si cosmetice originale la preturi accesibile.

In rubrica Parfumuri femei am gasit parfumul mult dorit de mama mea : Gucci Premiere.Un parfum  din categoria lemnos-floral-mosc.


 Tatalui meu ii voi cumpara Lotiunea hidratanta pentru piele uscata de la  Neutrogena.Va fi incantat sa o foloseasca mai ales  ca iarna are probleme cu tenul si se irita foarte tare. Aceasta lotiune il va ajuta cu siguranta.




O gasiti tot pe site-ul celor de la Fidelityshop la pretul de  22.90 ron.

 Dar sa nu uit sa-mi faca si mie un cadou!!! Si ce poate fi mai potrivit decat cateva  oje minunate!
Max Factor este o firma de renume care comercializeaza niste lacuri de unghii  care rezista pe unghii chiar si 7 zile si in plus dau un luciu deosebit unghiilor.





Si cred ca voi "pacatui" mai mult acest an, alegand si acest set de la Gianni Versace Vanitas.
Imi place in mod expres geanta care se da cadou, si nu o pot rata .









In plus beneficiez si de transport gratuit daca  voi comanda produse de peste 300 ron.

Aleg sa cumpar de pe acest site deoarece, acum in pragul Sarbatorilor  toate magazinele sunt  mega aglomerate si scutesc timp pretios pe care il pot petrece alaturi de fetita mea!

Asa ca, va invit sa  va bucurati rudele,prietenii, pe toti cei pe care ii iubiti cu mici cadouri care sigur vor fi pe gustul lor!
Aveti de unde alege de pe site-ul celor de la Fidelityshop,caci au produse pentru toate buzunarele si gusturile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!