joi, 20 decembrie 2012

Samponul potrivit pentru parul gras

O da!! Am folosit cred ca o multitudine de sampoane destinate parului gras cu matreata si daca unele isi faceau treaba doar la prima spalare, la altele efectele intarziau sa apara, ba din contra  imi faceau mai mult rau.




Asa ca,  daca e sa le trec in revista aceste sampoane, care pentru tipul meu de par-  cu tendinta de ingrasare predispus la matreata- au dat gres, acestea ar fi:
  1. Anian sampon contra matretii
  2. Balea cu lamaita
  3. Dove pentru par gras- il iubesc doar pentru ca nu mai e necesar sa bag balsam in par il hidrateaza suficient,restul problemelor nu le rezolva
  4. Orice sampon Avon sau Oriflame
  5. Herbosophy pentru par gras
  6. L'oreal Mithic Oil--la fel imi place pentru ca il hidrateaza dar doar atat! 
  7. Clear
  8. Wash& Go
  9. L'oreal Elseve 
  10. Schauma
Si cred ca or mai fi fost si altele dar nu le mai retin acum numele
Doar cu Head&Shoulders ma impac ,sau cu cel dermocosmetic Ducray Squanorm sau Keritol.
M-ar fi tentat sa incerc si gama L'oreal Professional special pentru par gras,dar ma mai gandesc.

Voi cu ce sampoane va impacati vel mai bine?

Nu uitati de blog sale!!

Un comentariu:

  1. Head&Shoulders am folosit si eu mult timp dar tot la 2 zile trebuia sa spal parului ,acum folosesc de la Dove - si nu pentru par gras ci pentru par vopsit si vad ca nu matreata ,nu par gras la 2 zile cu capu sub dus si imi place parfumul lui mai mult de la primul ma cam manca piele capului ..

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!